Tuesday 26 April 2011

malam yang dingin

Posted by missLavender at 09:58
kihkihkih mlm ni memg sejuk bangat..badan memg sgt letih..padahal sudah ku bilang pd mr remedy aku mau tidur tapi tetibe mate terbuntang padahal sepet..keh keh keh.nak study malas..hahahah padahala lagi ade 6 paper..mati wo kalu terusan begini...nak upload pic aku cr usb miss phone xjumpe..adoi adoi...tadi sempat layan full house..waaaa so sweet...

malam ini ku sendiri..tiada yang menemani..kerana kau sudah tidur..
sebab kau kuat tidur..seperti malam malam yang sudah..
Tuhan tolong la aku, jgn biarkan die tidur, agar dapat temani aku selalu..

hahahahahaha karok la plak..marah salem aku wat rosak lagu die..kikikiki..layan zasssss~~eh tetiba seram lak...jgn pandang belakang..eeeeeee

hahaahha takutnye...zzzzZZZ

0 comments:

Post a Comment

 

missLavender(^_^)Y Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting