Sunday, 24 July 2011

::drebar bas oh drebar bas::

Posted by missLavender at 20:32
pon pon....

pg td I nak p kije dari Kluang nik bus ting ting..pastu td wat petame kali bas buruk ting ting tu yg dlu apek tuo je yg bwk td brother ensem bwk..cam pelik gile..mcm mimpi ade gak..hahahah selalunye bile I nik bas, baru jek bas tu gerak sejongkal I dah lelap memandangkan drebar dh tuo n bwk cam siput sedut...td segar mate kejap jek la pastu I bantai tmembuto gak..hahahah..yg xle thn siap ade awek2 kat tp jalan siap lelambai kat drebar bas tu..punyelah gile penangan drebar bas ting ting bergaya n mude...care ckp en drebar pun sungguh berhemah termasuk care beliau bwk..adoi adoi klakar la ari ni..camni nik la keuntungan company bus tu...gud luck en drebar dlm memandu bus 56 johore motor yg cm siput tu..hehehehe..vromm vrooommmm

0 comments:

Post a Comment

 

missLavender(^_^)Y Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting