Sunday, 11 September 2011

salam lebaran

Posted by missLavender at 04:50

lame rase tak mengupdate belog ini..tetau jek dah nak setengah bulan rayo jah oi...kikikiki ape pun still rase lagi kan..rase tak terl;ambat lagi nak mohon ampun dari hujung jari kaki ku sampi ujung rambut ku..maaf zahir batin la gitu..raye raye raye tup tup berat aku yang dah tuwun mase pose naik ngn lajunye cam roket nak g angkasa..chitt...camne ni u all nak tuwunkan berat ni..adoiiiiiiii pening dah gemuk..yg penting kat lengan n pehe dah cam baatang pokok sagu ni..tolonggggggggggggggg!!! uwauwauwaaaa..

ha mane x gomuk melantak jek ko jah..

ha ni la lemang periuk kera..dap mam jek punca gomuk..sob sob

my little sis nana n izati

 cik ain, cik amalina, cik izzati & cik nana

curi2 amek pic ngn baby yg omaknye duk makan kat dapur...xde baby dpt mek pic ngn baby jd la sob sob

 my little family..luv u all (^_^)Y

0 comments:

Post a Comment

 

missLavender(^_^)Y Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting