Friday, 11 March 2011

kala bulan mengambang

Posted by missLavender at 09:50

mesti pun cinta berawal dari benci di hati..
dan lantas ku kurung kan perasaan ini di hati
menyelami hati tuk bersama mu..
dasyatnye perasaan cinta ku ini kepada mu
seringnya kita tak sefahman untuk semakin bercinta
satu hal ku harus kau ingat dan  kau fahami
sampai mati ku cinta...
semua yang harus terjadi dan harus terjadi
dan itu yag ku impikan
dasyatnya bila ku milikimu
seperti ini takdirku
dan ku jadi kekasihmu
sampai mati kucinta padamu
dasyatnya perasaan ku ini kepada mu
~dasyatnya by MG~


 hadapi dgn senyuman
semua yang terjadi biar terjadi
hadapi dengan tenang jiwa
semua kan baik baik saja
kita sudah ditetapkan dan tetap lah saja
tak ada yang ada yang bisa merubah dan takan bisa berubah
relakan la saja ini bahawa semua yang terbaik
terbaik untuk kita semua 

kala bulan mengambang, bintang bersinar gemerlapan..ceh ceh ceh..rintik hujan berirama merdu, sang halilintar melakar kegelapan..lalu mataku beralun lemah gemalai, merebahkan jasad hingga ku menutup mata..lalu kutinggalkan bebanan yang bertimpa2 dah nak due date ni..kehkehkeh cam a samad said lah plak..leh la wat cari makan kalu xpat jd engineer..kehkehkeh..

denting yang berbunyi dari dinding kamarku
sedarkan diriku dari lamunan panjang
dan kurasakan malam ini semakin merdu
ku masih terjaga
munkinkan kau disana merasa yang sama
seperti diriku..dimalam ini
rintik gerimis mengundang kekasih dimalam ini
kita menari dalam rindu yang indah
sepi kurasa hatiku
saat ini sayangku
jika kau disini aku tenang
~denting by MG~

~selamat malam mr remedy~






0 comments:

Post a Comment

 

missLavender(^_^)Y Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting